Premium Campagnes Nederlandse stresstracker NoWatch gaat internationaal met rustgevende campagne De wearable die stress inzichtelijk maakt en gebruikers helpt bewuster te leven, lanceert nu wereldwijd.
Premium Media GroenLinks-PvdA en VVD willen NTR en NOS laten samengaan De NTR garandeert 'het onafhankelijke karakter van de publieke omroep'.
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Partnerbijdrage Wanneer spreek je van het claimen van een Category Entry Point? Lees meer over het effectief claimen van een Category Entry Point (CEP) op basis van onderzoek.
Merkstrategie Houd koers, niets is zo funest voor een merk als kortetermijndenken Een volwassen merk heeft een langetermijnstrategie, niet een campagne met een aan de haren erbij gesleurde artiest of een influencer.
Premium Campagnes Nederlandse stresstracker NoWatch gaat internationaal met rustgevende campagne De wearable die stress inzichtelijk maakt en gebruikers helpt bewuster te leven, lanceert nu wereldwijd.
Premium Media GroenLinks-PvdA en VVD willen NTR en NOS laten samengaan De NTR garandeert 'het onafhankelijke karakter van de publieke omroep'.
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Partnerbijdrage Wanneer spreek je van het claimen van een Category Entry Point? Lees meer over het effectief claimen van een Category Entry Point (CEP) op basis van onderzoek.
Merkstrategie Houd koers, niets is zo funest voor een merk als kortetermijndenken Een volwassen merk heeft een langetermijnstrategie, niet een campagne met een aan de haren erbij gesleurde artiest of een influencer.
Premium Merkstrategie ‘Consumenten stemmen met hun portemonnee – merken moeten weten waar ze voor staan’ Ilse van Hartevelt, Managing Director Corporate bij Edelman, ziet merken worstelen met de nieuwe verhoudingen in de wereld.
Premium Media AvroTros en Powned gaan samen in een omroephuis Beide omroepen willen vooruitlopen op de hervormingsplannen rond de publieke omroep.
Premium Merkstrategie Bas Dijkstra (Lazy Vegan): 'Samenwerken moet vooral leuk zijn' Welke skills gebruikt merkpionier Bas Dijkstra om ons vaker plantaardig te laten eten?
Partnerbijdrage Jouw merk voor het eerst op radio of tv: vijf zaken om rekening mee te houden Adverteren op landelijke radio en tv is een krachtige manier om je merk te laten groeien. Deze vijf zaken zijn belangrijk.
Partnerbijdrage Hoe zet je AI in om creatieve en schaalbare content te ontwikkelen Exclusieve ontbijtsessie ‘AI & Creative Production’ voor leiders in de reclamebranche.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Premium Merkstrategie ‘Consumenten stemmen met hun portemonnee – merken moeten weten waar ze voor staan’ Ilse van Hartevelt, Managing Director Corporate bij Edelman, ziet merken worstelen met de nieuwe verhoudingen in de wereld.
Premium Media AvroTros en Powned gaan samen in een omroephuis Beide omroepen willen vooruitlopen op de hervormingsplannen rond de publieke omroep.
Premium Merkstrategie Bas Dijkstra (Lazy Vegan): 'Samenwerken moet vooral leuk zijn' Welke skills gebruikt merkpionier Bas Dijkstra om ons vaker plantaardig te laten eten?
Partnerbijdrage Jouw merk voor het eerst op radio of tv: vijf zaken om rekening mee te houden Adverteren op landelijke radio en tv is een krachtige manier om je merk te laten groeien. Deze vijf zaken zijn belangrijk.
Partnerbijdrage Hoe zet je AI in om creatieve en schaalbare content te ontwikkelen Exclusieve ontbijtsessie ‘AI & Creative Production’ voor leiders in de reclamebranche.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Carriere Jordi van de Bovenkamp naar TBWA: 'Ik wil de snelheid van social naar tv brengen' Hij is aangesteld als creative director en stapt over van Boomerang Agency.
Premium Artificial Intelligence AI-kopie van KFC-commercial valt totaal verkeerd Olaf van Gerwen (Chuck Studios) keek vreemd op toen hij 'zijn' commercial terugzag als AI-kopie, maar reageert sportief.
Premium Campagnes Geen wc, geen feest: Hema komt met 'Thuistoilet' tijdens Koningsdag Het idee komt uit de koker van Tosti Creative.
Partnerbijdrage How to win an award: prijswinnaars en juryleden delen inzichten Vier toonaangevende prijswinnende experts en juryleden delen inzichten op het gebied van awards.
Partnerbijdrage Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie door breed bereik gekoppeld aan opvallende content Zo kreeg de Nederlandse Golf Federatie een positieve perceptie door middel van een branded content campagne.
Carriere Reputatiegroep breidt onderzoekspraktijk uit met aantrekken Laura Hafkamp Ze werkte hiervoor bij Ruigrok, waar ze zich richtte op kwalitatieve inzichten voor klant- en merkvraagstukken.
Premium Campagnes Cortina wil met nieuwe merkpositionering de eindeloze grijze brei eigenzinnig doorbreken Fietsmerk lanceert campagne in samenwerking met Lemon Scented Tea.
Campagnes Is 'tijd' genoeg om de vermogende Van Lanschot Kempen-klant te overtuigen? Krouwel en Bol zijn het eens: mooie campagne die de vermogende Nederlander (nog) niet over de streep zal trekken om over te stappen.
Premium Bureaus Nieuwe ceo Theun Eijkemans van Abovo Maxlead: 'Ik heb een heel duidelijk ondernemend profiel' Een interview over de nieuwe topstructuur en groeipijlers van het bureau.
Premium Media Audify Hub is nieuw platform voor aanleveren radiocommercials Nieuwe systeem begint op 15 april.
Premium Bureaus Save the Children kiest Hearts & Science (OMG) als mediabureau Na een pitchtraject met vijf bureaus.
Media Podcast voor de Week: Bingomaffia Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Carriere Jordi van de Bovenkamp naar TBWA: 'Ik wil de snelheid van social naar tv brengen' Hij is aangesteld als creative director en stapt over van Boomerang Agency.
Premium Artificial Intelligence AI-kopie van KFC-commercial valt totaal verkeerd Olaf van Gerwen (Chuck Studios) keek vreemd op toen hij 'zijn' commercial terugzag als AI-kopie, maar reageert sportief.
Premium Campagnes Geen wc, geen feest: Hema komt met 'Thuistoilet' tijdens Koningsdag Het idee komt uit de koker van Tosti Creative.
Partnerbijdrage How to win an award: prijswinnaars en juryleden delen inzichten Vier toonaangevende prijswinnende experts en juryleden delen inzichten op het gebied van awards.
Partnerbijdrage Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie door breed bereik gekoppeld aan opvallende content Zo kreeg de Nederlandse Golf Federatie een positieve perceptie door middel van een branded content campagne.
Carriere Reputatiegroep breidt onderzoekspraktijk uit met aantrekken Laura Hafkamp Ze werkte hiervoor bij Ruigrok, waar ze zich richtte op kwalitatieve inzichten voor klant- en merkvraagstukken.
Premium Campagnes Cortina wil met nieuwe merkpositionering de eindeloze grijze brei eigenzinnig doorbreken Fietsmerk lanceert campagne in samenwerking met Lemon Scented Tea.
Campagnes Is 'tijd' genoeg om de vermogende Van Lanschot Kempen-klant te overtuigen? Krouwel en Bol zijn het eens: mooie campagne die de vermogende Nederlander (nog) niet over de streep zal trekken om over te stappen.
Premium Bureaus Nieuwe ceo Theun Eijkemans van Abovo Maxlead: 'Ik heb een heel duidelijk ondernemend profiel' Een interview over de nieuwe topstructuur en groeipijlers van het bureau.
Premium Media Audify Hub is nieuw platform voor aanleveren radiocommercials Nieuwe systeem begint op 15 april.
Premium Bureaus Save the Children kiest Hearts & Science (OMG) als mediabureau Na een pitchtraject met vijf bureaus.
Media Podcast voor de Week: Bingomaffia Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.