Premium Media Joe, 100%NL, Radio Veronica en Slam! grootste stijgers in maart Radio 10 verliest een derde marktaandeel.
Premium Campagnes Aldi's zoektocht naar paaseieren en meer campagnes Ook Swapfiets, Terre des Hommes, Cup-a-Soup en Smyle spelen zichzelf in de kijker.
Advertorial Ocean Outdoor opent inschrijving Digital Creative Competition 2025 Doe mee aan de Digital Creative Competition 2025 én win tot wel €500.000 aan mediawaarde!
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Premium Merkstrategie Nederlandse supermarkten schrijven dat consument hier helemaal niet duurder uit is Voedselfabrikanten en supermarkten gaan voor bijeenkomst Tweede Kamer in op het prijspeil in 'Nederland aanbiedingenland'
Premium Media Joe, 100%NL, Radio Veronica en Slam! grootste stijgers in maart Radio 10 verliest een derde marktaandeel.
Premium Campagnes Aldi's zoektocht naar paaseieren en meer campagnes Ook Swapfiets, Terre des Hommes, Cup-a-Soup en Smyle spelen zichzelf in de kijker.
Advertorial Ocean Outdoor opent inschrijving Digital Creative Competition 2025 Doe mee aan de Digital Creative Competition 2025 én win tot wel €500.000 aan mediawaarde!
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Premium Merkstrategie Nederlandse supermarkten schrijven dat consument hier helemaal niet duurder uit is Voedselfabrikanten en supermarkten gaan voor bijeenkomst Tweede Kamer in op het prijspeil in 'Nederland aanbiedingenland'
Carriere Wie volgt Koen Coopmans op als Adformatie Future CMO? ‘We moeten als marketeers vaker stilstaan bij de successen die we behalen’, aldus Coopmans.
Premium Campagnes Check je kiwi’s: Zespri en Stichting Zaadbalkanker lanceren campagne met ballen De gezamenlijke campagne ‘Check je kiwi’s’ moet jonge mannen aanzetten tot zelfonderzoek van hun testikels.
Premium Bureaus Sonicbrand ziet muziek in Nederlandse markt en opent Amsterdams kantoor Gesprek met Marijn Roozemond die de operatie van het Britse bureau hier leidt.
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Partnerbijdrage Het beste van 30 jaar reclame: terugkijken op de STER Gouden Loeki Awards Wat maakt een reclame gedenkwaardig? Een terugblik op 30 jaar STER Gouden Loeki.
Carriere Peggy Spaapen, marketingbaas Centraal Beheer, vertrekt na 11 jaar Spaapen speelde de afgelopen jaren een sleutelrol in de ontwikkeling en uitvoering van de welbekende 'Even Apeldoorn bellen'-campagnes.
Carriere Wie volgt Koen Coopmans op als Adformatie Future CMO? ‘We moeten als marketeers vaker stilstaan bij de successen die we behalen’, aldus Coopmans.
Premium Campagnes Check je kiwi’s: Zespri en Stichting Zaadbalkanker lanceren campagne met ballen De gezamenlijke campagne ‘Check je kiwi’s’ moet jonge mannen aanzetten tot zelfonderzoek van hun testikels.
Premium Bureaus Sonicbrand ziet muziek in Nederlandse markt en opent Amsterdams kantoor Gesprek met Marijn Roozemond die de operatie van het Britse bureau hier leidt.
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Partnerbijdrage Het beste van 30 jaar reclame: terugkijken op de STER Gouden Loeki Awards Wat maakt een reclame gedenkwaardig? Een terugblik op 30 jaar STER Gouden Loeki.
Carriere Peggy Spaapen, marketingbaas Centraal Beheer, vertrekt na 11 jaar Spaapen speelde de afgelopen jaren een sleutelrol in de ontwikkeling en uitvoering van de welbekende 'Even Apeldoorn bellen'-campagnes.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Merkstrategie Houd koers, niets is zo funest voor een merk als kortetermijndenken Een volwassen merk heeft een langetermijnstrategie, niet een campagne met een aan de haren erbij gesleurde artiest of een influencer.
Premium Media GroenLinks-PvdA en VVD willen NTR en NOS laten samengaan De NTR garandeert 'het onafhankelijke karakter van de publieke omroep'.
Premium Merkstrategie ‘Consumenten stemmen met hun portemonnee – merken moeten weten waar ze voor staan’ Ilse van Hartevelt, Managing Director Corporate bij Edelman, ziet merken worstelen met de nieuwe verhoudingen in de wereld.
Partnerbijdrage How to win an award: prijswinnaars en juryleden delen inzichten Vier toonaangevende prijswinnende experts en juryleden delen inzichten op het gebied van awards.
Partnerbijdrage Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie door breed bereik gekoppeld aan opvallende content Zo kreeg de Nederlandse Golf Federatie een positieve perceptie door middel van een branded content campagne.
Premium Media AvroTros en Powned gaan samen in een omroephuis Beide omroepen willen vooruitlopen op de hervormingsplannen rond de publieke omroep.
Premium Merkstrategie Bas Dijkstra (Lazy Vegan): 'Samenwerken moet vooral leuk zijn' Welke skills gebruikt merkpionier Bas Dijkstra om ons vaker plantaardig te laten eten?
Premium Campagnes Nederlandse stresstracker NoWatch gaat internationaal met rustgevende campagne De wearable die stress inzichtelijk maakt en gebruikers helpt bewuster te leven, lanceert nu wereldwijd.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Carriere Jordi van de Bovenkamp naar TBWA: 'Ik wil de snelheid van social naar tv brengen' Hij is aangesteld als creative director en stapt over van Boomerang Agency.
Premium Artificial Intelligence AI-kopie van KFC-commercial valt totaal verkeerd Olaf van Gerwen (Chuck Studios) keek vreemd op toen hij 'zijn' commercial terugzag als AI-kopie, maar reageert sportief.
Premium Campagnes Geen wc, geen feest: Hema komt met 'Thuistoilet' tijdens Koningsdag Het idee komt uit de koker van Tosti Creative.
Merkstrategie Houd koers, niets is zo funest voor een merk als kortetermijndenken Een volwassen merk heeft een langetermijnstrategie, niet een campagne met een aan de haren erbij gesleurde artiest of een influencer.
Premium Media GroenLinks-PvdA en VVD willen NTR en NOS laten samengaan De NTR garandeert 'het onafhankelijke karakter van de publieke omroep'.
Premium Merkstrategie ‘Consumenten stemmen met hun portemonnee – merken moeten weten waar ze voor staan’ Ilse van Hartevelt, Managing Director Corporate bij Edelman, ziet merken worstelen met de nieuwe verhoudingen in de wereld.
Partnerbijdrage How to win an award: prijswinnaars en juryleden delen inzichten Vier toonaangevende prijswinnende experts en juryleden delen inzichten op het gebied van awards.
Partnerbijdrage Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie door breed bereik gekoppeld aan opvallende content Zo kreeg de Nederlandse Golf Federatie een positieve perceptie door middel van een branded content campagne.
Premium Media AvroTros en Powned gaan samen in een omroephuis Beide omroepen willen vooruitlopen op de hervormingsplannen rond de publieke omroep.
Premium Merkstrategie Bas Dijkstra (Lazy Vegan): 'Samenwerken moet vooral leuk zijn' Welke skills gebruikt merkpionier Bas Dijkstra om ons vaker plantaardig te laten eten?
Premium Campagnes Nederlandse stresstracker NoWatch gaat internationaal met rustgevende campagne De wearable die stress inzichtelijk maakt en gebruikers helpt bewuster te leven, lanceert nu wereldwijd.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Carriere Jordi van de Bovenkamp naar TBWA: 'Ik wil de snelheid van social naar tv brengen' Hij is aangesteld als creative director en stapt over van Boomerang Agency.
Premium Artificial Intelligence AI-kopie van KFC-commercial valt totaal verkeerd Olaf van Gerwen (Chuck Studios) keek vreemd op toen hij 'zijn' commercial terugzag als AI-kopie, maar reageert sportief.
Premium Campagnes Geen wc, geen feest: Hema komt met 'Thuistoilet' tijdens Koningsdag Het idee komt uit de koker van Tosti Creative.