Premium Gedragsverandering Mariëtte Hamer: ‘Het gesprek over seksueel grensoverschrijdend gedrag moet blijven doorgaan’
Premium Gedragsverandering Mariëtte Hamer: ‘Het gesprek over seksueel grensoverschrijdend gedrag moet blijven doorgaan’
Media Maak Nederlandse media great again! Als Vak K nog even wacht, zien ze straks het Acht Uur Journaal dat wordt gepresenteerd door Donald Trump.
Premium PR PR-bureau leidde beschadigingscampagne tegen baanbrekend klimaat-voedingsrapport Vleessector zette Iers PR-bureau in voor campagne tegen EAT-Lancet-rapport en de mensen erachter.
Partnerbijdrage Duurzaamheid in Nederland door de jaren heen DPG Media deelt de nieuwste inzichten uit recent onderzoek over duurzaamheid.
Partnerbijdrage Publicis Groupe Nederland zet nieuwe standaard voor merk activaties In-house Brand Activations team pioniert in merkactivaties en storytelling gecombineerd met media.
Merkstrategie De wereld is groter dan de VS Nu we worden gedwongen nieuwe handelsroutes te ontdekken, biedt een frisse blik op het oosten wellicht meer soelaas dan gedacht.
Media Maak Nederlandse media great again! Als Vak K nog even wacht, zien ze straks het Acht Uur Journaal dat wordt gepresenteerd door Donald Trump.
Premium PR PR-bureau leidde beschadigingscampagne tegen baanbrekend klimaat-voedingsrapport Vleessector zette Iers PR-bureau in voor campagne tegen EAT-Lancet-rapport en de mensen erachter.
Partnerbijdrage Duurzaamheid in Nederland door de jaren heen DPG Media deelt de nieuwste inzichten uit recent onderzoek over duurzaamheid.
Partnerbijdrage Publicis Groupe Nederland zet nieuwe standaard voor merk activaties In-house Brand Activations team pioniert in merkactivaties en storytelling gecombineerd met media.
Merkstrategie De wereld is groter dan de VS Nu we worden gedwongen nieuwe handelsroutes te ontdekken, biedt een frisse blik op het oosten wellicht meer soelaas dan gedacht.
Carriere Het multitalent van Jhelisa Panfred: ‘Ik dompel me onder in de doelgroepen’ Het vermogen om te luisteren, om empathisch en ook nieuwsgierig te zijn, en dat weten om te zetten tot actie, tekent Jhelisa Panfred.
Premium Campagnes Wasmachine slaat op hol in nieuwe BridgeFund-campagne Ceci n'est pas un bureau tekent wederom voor concept en creatie.
PR Wereld Natuur Fonds deelt belangrijke boodschap na spotten van talloze ChatGPT-afbeeldingen Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Partnerbijdrage Hoe zet je AI in om creatieve en schaalbare content te ontwikkelen Exclusieve ontbijtsessie ‘AI & Creative Production’ voor leiders in de reclamebranche.
Partnerbijdrage Het beste van 30 jaar reclame: terugkijken op de STER Gouden Loeki Awards Wat maakt een reclame gedenkwaardig? Een terugblik op 30 jaar STER Gouden Loeki.
Premium Bureaus Charlotte Koeleman (Somention): 'In het stilvallen schuilt vaak de grootste kracht' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Charlotte Koeleman van Somention.
Carriere Het multitalent van Jhelisa Panfred: ‘Ik dompel me onder in de doelgroepen’ Het vermogen om te luisteren, om empathisch en ook nieuwsgierig te zijn, en dat weten om te zetten tot actie, tekent Jhelisa Panfred.
Premium Campagnes Wasmachine slaat op hol in nieuwe BridgeFund-campagne Ceci n'est pas un bureau tekent wederom voor concept en creatie.
PR Wereld Natuur Fonds deelt belangrijke boodschap na spotten van talloze ChatGPT-afbeeldingen Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Partnerbijdrage Hoe zet je AI in om creatieve en schaalbare content te ontwikkelen Exclusieve ontbijtsessie ‘AI & Creative Production’ voor leiders in de reclamebranche.
Partnerbijdrage Het beste van 30 jaar reclame: terugkijken op de STER Gouden Loeki Awards Wat maakt een reclame gedenkwaardig? Een terugblik op 30 jaar STER Gouden Loeki.
Premium Bureaus Charlotte Koeleman (Somention): 'In het stilvallen schuilt vaak de grootste kracht' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Charlotte Koeleman van Somention.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Carriere Cees Hannema vertrekt bij Omoda: ‘Ik ben goed in bouwen en niet in beheren’ In een open gesprek blikt Hannema terug, reflecteert hij op het marketingvak en denkt hij hardop na over wat hem nog te doen staat.
Premium Influencer marketing Aldi schakelt For You Agency in voor influencermarketing De samenwerking is vooralsnog voor een jaar. We gaan 15 tot 25 creators aan het werk zien voor Aldi.
Premium Carriere Nederlandse communicatieleiders zijn honkvast, zitten gemiddeld 4,5 jaar op hun stoel Internationaal onderzoek naar de rol van de Chief Communications Officers.
Partnerbijdrage Waarom de nieuwe campagne van Amref op een andere manier binnenkomt Goede doelen communicatie is een specialisme waar veel bij komt kijken.
Partnerbijdrage Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Premium Bureaus Gall & Gall kiest voor Natwerk Het eerste wapenfeit is een pr-activatie rond het nieuwe rosé-merk Bisous.
Carriere Bojan Stigter ceo Mindshare, Atva van Zanten krijgt andere rol binnen GroupM Stigter was al interim-ceo.
Campagnes We hebben aandacht in de uitverkoop gezet. Tijd om het terug te verdienen Hoe ironisch het ook klinkt: reclame is zélf een van de belangrijkste redenen dat aandacht naar de vaantjes gaat, schrijft Jari Kloppenburg.
Premium Gedragsverandering Reisbranche vecht verbod fossiele reclame Den Haag aan, Reclame Fossielvrij 'vol vertrouwen' ANVR en TUI spannen een kort geding aan tegen het aangekondigde verbod op vliegreclames in Den Haag.
Premium Media Amazon Prime Video slaat handen opnieuw ineen met De Bankzitters Groot geworden op YouTube, kiezen De Bankzitters voor een nieuw streamingformat opnieuw voor Prime Video. Team5pm ontwikkelt en produceert.
Premium Bureaus Calamity Jane zet zichzelf in de uitverkoop: 'Iedereen mag bieden' Kiona de Vries en Geerke Catshoek stoppen na vier jaar met hun 'vrouwenbureau'.
Premium Merkstrategie Nederlandse supermarkten schrijven dat consument hier helemaal niet duurder uit is Voedselfabrikanten en supermarkten gaan voor bijeenkomst Tweede Kamer in op het prijspeil in 'Nederland aanbiedingenland'
Carriere Cees Hannema vertrekt bij Omoda: ‘Ik ben goed in bouwen en niet in beheren’ In een open gesprek blikt Hannema terug, reflecteert hij op het marketingvak en denkt hij hardop na over wat hem nog te doen staat.
Premium Influencer marketing Aldi schakelt For You Agency in voor influencermarketing De samenwerking is vooralsnog voor een jaar. We gaan 15 tot 25 creators aan het werk zien voor Aldi.
Premium Carriere Nederlandse communicatieleiders zijn honkvast, zitten gemiddeld 4,5 jaar op hun stoel Internationaal onderzoek naar de rol van de Chief Communications Officers.
Partnerbijdrage Waarom de nieuwe campagne van Amref op een andere manier binnenkomt Goede doelen communicatie is een specialisme waar veel bij komt kijken.
Partnerbijdrage Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Premium Bureaus Gall & Gall kiest voor Natwerk Het eerste wapenfeit is een pr-activatie rond het nieuwe rosé-merk Bisous.
Carriere Bojan Stigter ceo Mindshare, Atva van Zanten krijgt andere rol binnen GroupM Stigter was al interim-ceo.
Campagnes We hebben aandacht in de uitverkoop gezet. Tijd om het terug te verdienen Hoe ironisch het ook klinkt: reclame is zélf een van de belangrijkste redenen dat aandacht naar de vaantjes gaat, schrijft Jari Kloppenburg.
Premium Gedragsverandering Reisbranche vecht verbod fossiele reclame Den Haag aan, Reclame Fossielvrij 'vol vertrouwen' ANVR en TUI spannen een kort geding aan tegen het aangekondigde verbod op vliegreclames in Den Haag.
Premium Media Amazon Prime Video slaat handen opnieuw ineen met De Bankzitters Groot geworden op YouTube, kiezen De Bankzitters voor een nieuw streamingformat opnieuw voor Prime Video. Team5pm ontwikkelt en produceert.
Premium Bureaus Calamity Jane zet zichzelf in de uitverkoop: 'Iedereen mag bieden' Kiona de Vries en Geerke Catshoek stoppen na vier jaar met hun 'vrouwenbureau'.
Premium Merkstrategie Nederlandse supermarkten schrijven dat consument hier helemaal niet duurder uit is Voedselfabrikanten en supermarkten gaan voor bijeenkomst Tweede Kamer in op het prijspeil in 'Nederland aanbiedingenland'