Carriere Mediahuis Nederland breidt B2B-managementteam uit Mouringh den Dunnen, Sander van Gestel en Elzemieke Olsthoorn versterken het team.
Premium PR Paginagrote advertentie voor lintjes-vrijwilligers nadat Faber weigert te tekenen Verschillende organisaties bedanken vrijwilligers voor hun inzet voor vluchtelingen in Nederland. Naar een idee van Tosti Creative.
Partnerbijdrage Publicis Groupe Nederland zet nieuwe standaard voor merk activaties In-house Brand Activations team pioniert in merkactivaties en storytelling gecombineerd met media.
Partnerbijdrage Wanneer spreek je van het claimen van een Category Entry Point? Lees meer over het effectief claimen van een Category Entry Point (CEP) op basis van onderzoek.
Premium Media Bauer Media Group neemt Clear Channel Europe definitief over Ook Clear Channel Nederland is onderdeel van de deal.
Carriere Mediahuis Nederland breidt B2B-managementteam uit Mouringh den Dunnen, Sander van Gestel en Elzemieke Olsthoorn versterken het team.
Premium PR Paginagrote advertentie voor lintjes-vrijwilligers nadat Faber weigert te tekenen Verschillende organisaties bedanken vrijwilligers voor hun inzet voor vluchtelingen in Nederland. Naar een idee van Tosti Creative.
Partnerbijdrage Publicis Groupe Nederland zet nieuwe standaard voor merk activaties In-house Brand Activations team pioniert in merkactivaties en storytelling gecombineerd met media.
Partnerbijdrage Wanneer spreek je van het claimen van een Category Entry Point? Lees meer over het effectief claimen van een Category Entry Point (CEP) op basis van onderzoek.
Premium Media Bauer Media Group neemt Clear Channel Europe definitief over Ook Clear Channel Nederland is onderdeel van de deal.
Premium Bureaus Food Cabinet voert Europese campagne voor bessen en bramen Initiatief voor zacht fruit komt van organisaties in fruitteelt en -verkoop. Maakt deel uit van Europese programma Enjoy, it’s from Europe!
Premium Media Omzet abonnementen streamingdiensten boven de 1 miljard Een stijging van 21 procent, maar lineair kijken staat nog op 1.
Campagnes KNGF laat hondenhelden shinen, maar blijft de boodschap overeind? CAMPAGNEPRAAT | Honden als helden. Topvondst, vindt ons duo, dat zich tegelijkertijd afvraagt of deze campagne wel donateurs binnenhengelt.
Partnerbijdrage Waarom de nieuwe campagne van Amref op een andere manier binnenkomt Goede doelen communicatie is een specialisme waar veel bij komt kijken.
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Merkstrategie Nieuw product. Gelukt? Milka Alpenmelk Crème 100g. In ‘Nieuw product. Gelukt?’ worden nieuwe producten beoordeeld. Haalt Milka onze tederheid naar boven met hun nieuwe reep?
Premium Bureaus Food Cabinet voert Europese campagne voor bessen en bramen Initiatief voor zacht fruit komt van organisaties in fruitteelt en -verkoop. Maakt deel uit van Europese programma Enjoy, it’s from Europe!
Premium Media Omzet abonnementen streamingdiensten boven de 1 miljard Een stijging van 21 procent, maar lineair kijken staat nog op 1.
Campagnes KNGF laat hondenhelden shinen, maar blijft de boodschap overeind? CAMPAGNEPRAAT | Honden als helden. Topvondst, vindt ons duo, dat zich tegelijkertijd afvraagt of deze campagne wel donateurs binnenhengelt.
Partnerbijdrage Waarom de nieuwe campagne van Amref op een andere manier binnenkomt Goede doelen communicatie is een specialisme waar veel bij komt kijken.
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Merkstrategie Nieuw product. Gelukt? Milka Alpenmelk Crème 100g. In ‘Nieuw product. Gelukt?’ worden nieuwe producten beoordeeld. Haalt Milka onze tederheid naar boven met hun nieuwe reep?
Premium Carriere Gemiddeld blijft een CMO bij een Fortune 500-bedrijf een luttele 4,3 jaar op zijn plek C-level wervingsbureau Spencer Stuart heeft de houdbaarheid van CMO’s bij Fortune 500-bedrijven onderzocht.
Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’ CMO Studio | Mooi dat het publiek ‘banden’, ‘APK’ en ‘onderhoud’ terugspeelt, maar het vertrouwde garagemerk heeft allang meer…
Merkstrategie Janneke van Wanrooy (Cloetta): ‘Wij geloven in de kracht van goed genieten’ CMO Studio | Snoepgigant Cloetta maakt reuzemijlspassen op duurzaamheid. Maar de rode draad blijft het creëren van geluksmomenten.
Merkstrategie Nederlandse CMO wordt steeds empathischer CMO Report | Met een wereld die in brand staat is het ook voor merken belangrijk verbinding te zoeken met de klant.
Premium Carriere Gemiddeld blijft een CMO bij een Fortune 500-bedrijf een luttele 4,3 jaar op zijn plek
Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’
Premium Bureaus Plus kiest C2B als 'employer branding'-bureau na pitch De social-campagne 'Werken als een baas' is het eerste resultaat. Naar een themabureau wordt nog altijd gezocht.
Merkstrategie Nadat we het Iban-nummer van de aap vroegen liet het stockfotobureau de claim varen Waarom een foto van internet plukken (heel soms) toch is toegestaan.
Premium Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Partnerbijdrage Help, mijn collega is AI! Cultuurontwikkeling in tijden van AI en digitalisering Volg de gratis clinic "Help, mijn collega is AI, Cultuurontwikkeling in tijden van AI" op 28 maart bij Beeckestijn Business School.
Partnerbijdrage Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Premium Media Talpa Network laat radiomerk Radio Noordzee terugkeren Eigenaar John de Mol begon zijn carrière ooit bij 'Noordzee', Nederlandstalige muziek volgens onderzoek steeds populairder.
Merkstrategie Maak kennis met het Boomerang FT. Culture team Mogen wij aan u voorstellen, het FT. Culture team: maandelijks nemen zij social media-trends onder de loep. Wie zijn ze en wat drijft hen?
Merkstrategie Boomerang FT. Culture - Van meme naar merk: wanneer haak je in of haak je af? In deze eerste editie van FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: AI Brainrot en Mein Liebe Schnitzels.
Craft Dinesh Sonak, David Snellenberg en Mervyn ten Dam lanceren Creative Gym Onder meer Bol, KPN en Swapfiets hebben zich al aangemeld voor het nieuwe opleidingsinstituut.
Premium Campagnes ‘Awards winnen is een keuze’ Donderdag vond 'How To Win an Award' bij Tony's Chocolonely plaats. Hier de antwoorden van de 4 panelleden op die vraag. 'Vecht ervoor.'
Premium Media Kärcher en Gerard Joling komen met campagne rond RTL-programma's en Videoland De campagne draait om Jolings uitspraak 'Ik heb er de kracht niet voor'.
Carriere Natascha Derogee wordt mede-eigenaar van HvdM Public Relations Samen met Daniëlle Tamis vormt zij nu de directie van het bureau.
Premium Bureaus Plus kiest C2B als 'employer branding'-bureau na pitch De social-campagne 'Werken als een baas' is het eerste resultaat. Naar een themabureau wordt nog altijd gezocht.
Merkstrategie Nadat we het Iban-nummer van de aap vroegen liet het stockfotobureau de claim varen Waarom een foto van internet plukken (heel soms) toch is toegestaan.
Premium Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Partnerbijdrage Help, mijn collega is AI! Cultuurontwikkeling in tijden van AI en digitalisering Volg de gratis clinic "Help, mijn collega is AI, Cultuurontwikkeling in tijden van AI" op 28 maart bij Beeckestijn Business School.
Partnerbijdrage Community building: de sleutel tot échte merkverbinding In 2025 is community management geen 'nice to have' meer, maar een essentiële pijler van elke succesvolle social media strategie.
Premium Media Talpa Network laat radiomerk Radio Noordzee terugkeren Eigenaar John de Mol begon zijn carrière ooit bij 'Noordzee', Nederlandstalige muziek volgens onderzoek steeds populairder.
Merkstrategie Maak kennis met het Boomerang FT. Culture team Mogen wij aan u voorstellen, het FT. Culture team: maandelijks nemen zij social media-trends onder de loep. Wie zijn ze en wat drijft hen?
Merkstrategie Boomerang FT. Culture - Van meme naar merk: wanneer haak je in of haak je af? In deze eerste editie van FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: AI Brainrot en Mein Liebe Schnitzels.
Craft Dinesh Sonak, David Snellenberg en Mervyn ten Dam lanceren Creative Gym Onder meer Bol, KPN en Swapfiets hebben zich al aangemeld voor het nieuwe opleidingsinstituut.
Premium Campagnes ‘Awards winnen is een keuze’ Donderdag vond 'How To Win an Award' bij Tony's Chocolonely plaats. Hier de antwoorden van de 4 panelleden op die vraag. 'Vecht ervoor.'
Premium Media Kärcher en Gerard Joling komen met campagne rond RTL-programma's en Videoland De campagne draait om Jolings uitspraak 'Ik heb er de kracht niet voor'.
Carriere Natascha Derogee wordt mede-eigenaar van HvdM Public Relations Samen met Daniëlle Tamis vormt zij nu de directie van het bureau.