Premium Media Collabhouse koppelt muzikanten aan merken om muzieklicenties transparanter te maken Oprichter Eelko van Kooten (voormalig ceo van platenlabel Spinnin' Records) legt uit hoe hij muzikanten en merken wil helpen.
Media Viaplay TV wordt zelfstandige lineaire zender, SBS9 keert terug 'Er bleek een grote behoefte in de markt voor een dedicated lineaire Viaplay-zender'
Advertorial ‘Wij zíjn de doelgroep’ Van influencer marketing naar 360-gradenstrategieën voor klanten. Crocodile Agency onderscheidt zich in een overvolle markt.
Partnerbijdrage Van traditioneel bureau naar een social en influencer agency Snelheid, creativiteit en een diepe connectie met online trends. Inge Verhelst over haar overstap van traditionele bureaus naar Scooperz.
Bureaus Toprak Özturan managing director van Modern Citizens Ze moet zorgen voor groei van het Candid-bureau in Nederland.
Premium Media Collabhouse koppelt muzikanten aan merken om muzieklicenties transparanter te maken Oprichter Eelko van Kooten (voormalig ceo van platenlabel Spinnin' Records) legt uit hoe hij muzikanten en merken wil helpen.
Media Viaplay TV wordt zelfstandige lineaire zender, SBS9 keert terug 'Er bleek een grote behoefte in de markt voor een dedicated lineaire Viaplay-zender'
Advertorial ‘Wij zíjn de doelgroep’ Van influencer marketing naar 360-gradenstrategieën voor klanten. Crocodile Agency onderscheidt zich in een overvolle markt.
Partnerbijdrage Van traditioneel bureau naar een social en influencer agency Snelheid, creativiteit en een diepe connectie met online trends. Inge Verhelst over haar overstap van traditionele bureaus naar Scooperz.
Bureaus Toprak Özturan managing director van Modern Citizens Ze moet zorgen voor groei van het Candid-bureau in Nederland.
Premium PR Charles is vrij Wie ben je als je niet meer in de eredivisie werkt? Rocco Mooij interviewde Charles Huijskens en zag een vrij man.
Campagnes Briljant concept van McDonald’s waar nog zoveel meer uit te halen valt We hebben vandaag te maken met een streng gestemd duo: 'de propositie is slim, maar de uitvoering kan grootser, meer McDonald's-waardig.'
Carriere Sita Bakker directeur OOH-brancheorganisatie Outreach 'Logische stap in de verdere professionalisering van zowel de organisatie als het medium.'
Partnerbijdrage Maik Cox nieuwe ECD bij Amp.Amsterdam 'Ik ben enthousiast om een grotere leiderschapsrol op me te nemen'
Partnerbijdrage Online advertising: vertrouwen als valuta van de toekomst Personalisatie in online advertising biedt enorme kansen, mits adverteerders AI omarmen en privacy als niet-onderhandelbare norm beschouwen.
Design ADCN stelt nieuw creatief bestuur aan Deze nieuwe Creative Board zal zich specifiek richten op inhoudelijke en creatieve vraagstukken.
Premium PR Charles is vrij Wie ben je als je niet meer in de eredivisie werkt? Rocco Mooij interviewde Charles Huijskens en zag een vrij man.
Campagnes Briljant concept van McDonald’s waar nog zoveel meer uit te halen valt We hebben vandaag te maken met een streng gestemd duo: 'de propositie is slim, maar de uitvoering kan grootser, meer McDonald's-waardig.'
Carriere Sita Bakker directeur OOH-brancheorganisatie Outreach 'Logische stap in de verdere professionalisering van zowel de organisatie als het medium.'
Partnerbijdrage Maik Cox nieuwe ECD bij Amp.Amsterdam 'Ik ben enthousiast om een grotere leiderschapsrol op me te nemen'
Partnerbijdrage Online advertising: vertrouwen als valuta van de toekomst Personalisatie in online advertising biedt enorme kansen, mits adverteerders AI omarmen en privacy als niet-onderhandelbare norm beschouwen.
Design ADCN stelt nieuw creatief bestuur aan Deze nieuwe Creative Board zal zich specifiek richten op inhoudelijke en creatieve vraagstukken.
Premium Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’ CMO Studio | Mooi dat het publiek ‘banden’, ‘APK’ en ‘onderhoud’ terugspeelt, maar het vertrouwde garagemerk heeft allang meer…
Merkstrategie Janneke van Wanrooy (Cloetta): ‘Wij geloven in de kracht van goed genieten’ CMO Studio | Snoepgigant Cloetta maakt reuzemijlspassen op duurzaamheid. Maar de rode draad blijft het creëren van geluksmomenten.
Merkstrategie Nederlandse CMO wordt steeds empathischer CMO Report | Met een wereld die in brand staat is het ook voor merken belangrijk verbinding te zoeken met de klant.
Digital transformation Bredere toepassing AI in marketing is vooral een kwestie van mensenwerk CMO Report 2024 | Job Deibel van Dept ziet bottom-up en top-down proces ontstaan dat nodig is voor AI-transformatie.
Premium Merkstrategie Arjan van der Meer (KwikFit): ‘We willen hét adres voor álles rondom het voertuig zijn’
Gedragsverandering Valentijn van Santvoort (Holie): ‘Het aanbrengen van focus heeft ons álles gebracht’
Media Paginagrote advertentie Joop van den Ende: 'Bescherm onze media tegen manipulatie techgiganten' De geplande overname van RTL door DPG Media is 'juist een unieke kans'.
Media Podcast voor de Week: The Good Whale Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcast waarmee je de week vooruit kunt.
Carriere Pact Creative Hub geopend: tijdelijke hotspot voor jonge makers De hub is een initiatief van de Pact United Foundation, die jonge creatieven ondersteunt in hun creatieve en professionele ontwikkeling.
Partnerbijdrage Scooperz verzwaart managementteam Scooperz stelt nieuwe COO aan om snelle groei en top-level klanten optimaal te bedienen.
Partnerbijdrage Impactvol leiderschap: wat is jouw leiderschapstijl? Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School op 29 januari deelt Anne Oskam inzichten in leiderschapstijlen en hun invloed.
Martech Op deze vijf gebieden kunnen marketeers in 2025 het verschil maken De druk om marketing duurzamer te maken neemt toe, terwijl de prestatienormen steeds hoger worden, zegt Katja Henneveld van Adform.
Contentmarketing Trending deze week: van 'keiharde bars' naar polonaise op de bar De nieuwste trend? Nederlandse rapnummers die worden omgetoverd tot échte meezingers. Door contrast en nostalgie is deze trend een succes.
Premium Craft 30 insights over creativiteit in marketing op een rij Wetenschappers en creatieven deelden onlangs tijdens het SWOCC Symposium hun perspectief op creativiteit en merkcommunicatie.
Bureaus Crocodile Agency aan de slag voor Verkade en Sultana Het gaat om 'below the line'-activiteiten. De samenwerking met TBWA blijft bestaan.
Premium Influencer marketing Marketeers zetten influencers steeds vaker in voor sales In de VS hebben investeerders hun oog laten vallen op influencer-bureaus. Influencers kunnen steeds beter sales organiseren voor bedrijven.
Carriere Wie volgt Brenda Smith op als Adformatie CMO of the Year? Adformatie CMO of the Year wordt in samenwerking met Nima ook afgevaardigd naar European Marketeer of the Year.
Media Audiorapport GroupM: 'Audio is de groeimarkt waar je nu bij moet zijn' 'Noodzaak voor adverteerders om zich aan te passen aan de evoluerende audiomarkt om hun bereik en impact te maximaliseren.'
Media Paginagrote advertentie Joop van den Ende: 'Bescherm onze media tegen manipulatie techgiganten' De geplande overname van RTL door DPG Media is 'juist een unieke kans'.
Media Podcast voor de Week: The Good Whale Marvin Jacobs van Airborne tipt elke maandagochtend een nieuwe podcast waarmee je de week vooruit kunt.
Carriere Pact Creative Hub geopend: tijdelijke hotspot voor jonge makers De hub is een initiatief van de Pact United Foundation, die jonge creatieven ondersteunt in hun creatieve en professionele ontwikkeling.
Partnerbijdrage Scooperz verzwaart managementteam Scooperz stelt nieuwe COO aan om snelle groei en top-level klanten optimaal te bedienen.
Partnerbijdrage Impactvol leiderschap: wat is jouw leiderschapstijl? Tijdens de online clinic van Beeckestijn Business School op 29 januari deelt Anne Oskam inzichten in leiderschapstijlen en hun invloed.
Martech Op deze vijf gebieden kunnen marketeers in 2025 het verschil maken De druk om marketing duurzamer te maken neemt toe, terwijl de prestatienormen steeds hoger worden, zegt Katja Henneveld van Adform.
Contentmarketing Trending deze week: van 'keiharde bars' naar polonaise op de bar De nieuwste trend? Nederlandse rapnummers die worden omgetoverd tot échte meezingers. Door contrast en nostalgie is deze trend een succes.
Premium Craft 30 insights over creativiteit in marketing op een rij Wetenschappers en creatieven deelden onlangs tijdens het SWOCC Symposium hun perspectief op creativiteit en merkcommunicatie.
Bureaus Crocodile Agency aan de slag voor Verkade en Sultana Het gaat om 'below the line'-activiteiten. De samenwerking met TBWA blijft bestaan.
Premium Influencer marketing Marketeers zetten influencers steeds vaker in voor sales In de VS hebben investeerders hun oog laten vallen op influencer-bureaus. Influencers kunnen steeds beter sales organiseren voor bedrijven.
Carriere Wie volgt Brenda Smith op als Adformatie CMO of the Year? Adformatie CMO of the Year wordt in samenwerking met Nima ook afgevaardigd naar European Marketeer of the Year.
Media Audiorapport GroupM: 'Audio is de groeimarkt waar je nu bij moet zijn' 'Noodzaak voor adverteerders om zich aan te passen aan de evoluerende audiomarkt om hun bereik en impact te maximaliseren.'