Premium Campagnes Nederlandse stresstracker NoWatch gaat internationaal met rustgevende campagne De wearable die stress inzichtelijk maakt en gebruikers helpt bewuster te leven, lanceert nu wereldwijd.
Premium Media GroenLinks-PvdA en VVD willen NTR en NOS laten samengaan De NTR garandeert 'het onafhankelijke karakter van de publieke omroep'.
Advertorial Ocean Outdoor opent inschrijving Digital Creative Competition 2025 Doe mee aan de Digital Creative Competition 2025 én win tot wel €500.000 aan mediawaarde!
Partnerbijdrage Duurzaamheid in Nederland door de jaren heen DPG Media deelt de nieuwste inzichten uit recent onderzoek over duurzaamheid.
Premium Bureaus Sonicbrand ziet muziek in Nederlandse markt en opent Amsterdams kantoor Gesprek met Marijn Roozemond die de operatie van het Britse bureau hier leidt.
Premium Campagnes Nederlandse stresstracker NoWatch gaat internationaal met rustgevende campagne De wearable die stress inzichtelijk maakt en gebruikers helpt bewuster te leven, lanceert nu wereldwijd.
Premium Media GroenLinks-PvdA en VVD willen NTR en NOS laten samengaan De NTR garandeert 'het onafhankelijke karakter van de publieke omroep'.
Advertorial Ocean Outdoor opent inschrijving Digital Creative Competition 2025 Doe mee aan de Digital Creative Competition 2025 én win tot wel €500.000 aan mediawaarde!
Partnerbijdrage Duurzaamheid in Nederland door de jaren heen DPG Media deelt de nieuwste inzichten uit recent onderzoek over duurzaamheid.
Premium Bureaus Sonicbrand ziet muziek in Nederlandse markt en opent Amsterdams kantoor Gesprek met Marijn Roozemond die de operatie van het Britse bureau hier leidt.
Merkstrategie Houd koers, niets is zo funest voor een merk als kortetermijndenken Een volwassen merk heeft een langetermijnstrategie, niet een campagne met een aan de haren erbij gesleurde artiest of een influencer.
Premium Merkstrategie ‘Consumenten stemmen met hun portemonnee – merken moeten weten waar ze voor staan’ Ilse van Hartevelt, Managing Director Corporate bij Edelman, ziet merken worstelen met de nieuwe verhoudingen in de wereld.
Premium Media AvroTros en Powned gaan samen in een omroephuis Beide omroepen willen vooruitlopen op de hervormingsplannen rond de publieke omroep.
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Partnerbijdrage Hoe zet je AI in om creatieve en schaalbare content te ontwikkelen Exclusieve ontbijtsessie ‘AI & Creative Production’ voor leiders in de reclamebranche.
Premium Merkstrategie Bas Dijkstra (Lazy Vegan): 'Samenwerken moet vooral leuk zijn' Welke skills gebruikt merkpionier Bas Dijkstra om ons vaker plantaardig te laten eten?
Merkstrategie Houd koers, niets is zo funest voor een merk als kortetermijndenken Een volwassen merk heeft een langetermijnstrategie, niet een campagne met een aan de haren erbij gesleurde artiest of een influencer.
Premium Merkstrategie ‘Consumenten stemmen met hun portemonnee – merken moeten weten waar ze voor staan’ Ilse van Hartevelt, Managing Director Corporate bij Edelman, ziet merken worstelen met de nieuwe verhoudingen in de wereld.
Premium Media AvroTros en Powned gaan samen in een omroephuis Beide omroepen willen vooruitlopen op de hervormingsplannen rond de publieke omroep.
Partnerbijdrage Werken bij Bloezem: hier kan zoveel meer Mensch ontwikkelt EVP en arbeidsmarktcampagne voor landelijk zorgmerk.
Partnerbijdrage Hoe zet je AI in om creatieve en schaalbare content te ontwikkelen Exclusieve ontbijtsessie ‘AI & Creative Production’ voor leiders in de reclamebranche.
Premium Merkstrategie Bas Dijkstra (Lazy Vegan): 'Samenwerken moet vooral leuk zijn' Welke skills gebruikt merkpionier Bas Dijkstra om ons vaker plantaardig te laten eten?
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Carriere Jordi van de Bovenkamp naar TBWA: 'Ik wil de snelheid van social naar tv brengen' Hij is aangesteld als creative director en stapt over van Boomerang Agency.
Premium Artificial Intelligence AI-kopie van KFC-commercial valt totaal verkeerd Olaf van Gerwen (Chuck Studios) keek vreemd op toen hij 'zijn' commercial terugzag als AI-kopie, maar reageert sportief.
Partnerbijdrage Hoe gaan Nederlandse en Belgische merken om met digitale uitdagingen? Ruim 160 business leaders deelden tijdens de exclusieve diners van iO Table Talks hun ervaringen.
Partnerbijdrage Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie door breed bereik gekoppeld aan opvallende content Zo kreeg de Nederlandse Golf Federatie een positieve perceptie door middel van een branded content campagne.
Premium Campagnes Geen wc, geen feest: Hema komt met 'Thuistoilet' tijdens Koningsdag Het idee komt uit de koker van Tosti Creative.
Carriere Reputatiegroep breidt onderzoekspraktijk uit met aantrekken Laura Hafkamp Ze werkte hiervoor bij Ruigrok, waar ze zich richtte op kwalitatieve inzichten voor klant- en merkvraagstukken.
Premium Campagnes Cortina wil met nieuwe merkpositionering de eindeloze grijze brei eigenzinnig doorbreken Fietsmerk lanceert campagne in samenwerking met Lemon Scented Tea.
Campagnes Is 'tijd' genoeg om de vermogende Van Lanschot Kempen-klant te overtuigen? Krouwel en Bol zijn het eens: mooie campagne die de vermogende Nederlander (nog) niet over de streep zal trekken om over te stappen.
Premium Bureaus Nieuwe ceo Theun Eijkemans van Abovo Maxlead: 'Ik heb een heel duidelijk ondernemend profiel' Een interview over de nieuwe topstructuur en groeipijlers van het bureau.
Premium Media Audify Hub is nieuw platform voor aanleveren radiocommercials Nieuwe systeem begint op 15 april.
Premium Bureaus Save the Children kiest Hearts & Science (OMG) als mediabureau Na een pitchtraject met vijf bureaus.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Carriere Jordi van de Bovenkamp naar TBWA: 'Ik wil de snelheid van social naar tv brengen' Hij is aangesteld als creative director en stapt over van Boomerang Agency.
Premium Artificial Intelligence AI-kopie van KFC-commercial valt totaal verkeerd Olaf van Gerwen (Chuck Studios) keek vreemd op toen hij 'zijn' commercial terugzag als AI-kopie, maar reageert sportief.
Partnerbijdrage Hoe gaan Nederlandse en Belgische merken om met digitale uitdagingen? Ruim 160 business leaders deelden tijdens de exclusieve diners van iO Table Talks hun ervaringen.
Partnerbijdrage Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie door breed bereik gekoppeld aan opvallende content Zo kreeg de Nederlandse Golf Federatie een positieve perceptie door middel van een branded content campagne.
Premium Campagnes Geen wc, geen feest: Hema komt met 'Thuistoilet' tijdens Koningsdag Het idee komt uit de koker van Tosti Creative.
Carriere Reputatiegroep breidt onderzoekspraktijk uit met aantrekken Laura Hafkamp Ze werkte hiervoor bij Ruigrok, waar ze zich richtte op kwalitatieve inzichten voor klant- en merkvraagstukken.
Premium Campagnes Cortina wil met nieuwe merkpositionering de eindeloze grijze brei eigenzinnig doorbreken Fietsmerk lanceert campagne in samenwerking met Lemon Scented Tea.
Campagnes Is 'tijd' genoeg om de vermogende Van Lanschot Kempen-klant te overtuigen? Krouwel en Bol zijn het eens: mooie campagne die de vermogende Nederlander (nog) niet over de streep zal trekken om over te stappen.
Premium Bureaus Nieuwe ceo Theun Eijkemans van Abovo Maxlead: 'Ik heb een heel duidelijk ondernemend profiel' Een interview over de nieuwe topstructuur en groeipijlers van het bureau.
Premium Media Audify Hub is nieuw platform voor aanleveren radiocommercials Nieuwe systeem begint op 15 april.
Premium Bureaus Save the Children kiest Hearts & Science (OMG) als mediabureau Na een pitchtraject met vijf bureaus.