Premium Artificial Intelligence Steijn van Albert Heijn: AI met een menselijk gezicht maakt koken makkelijker én persoonlijker De supermarktketen introduceert de assistent als een keukenmaat die altijd klaar staat met tips over recepten, bereiden en bewaren van eten.
Premium Merkstrategie Marieke van Balen (Mora): 'De rol van de marketeer is veel belangrijker geworden' Marieke van Balen zwaait sinds 2021 de marketingscepter bij Mora. Een gesprek over snackplezier, de opmars van de airfryer en ‘vleesvisie’.
Advertorial 5 juni SAN Accent Uitreiking. Studio 21 Hilversum Diner, show, netwerken én de uitreiking van dé marketingprijzen. Bestel nu je kaarten voor 5 juni in Studio 21!
Partnerbijdrage Van innovatie tot impact: Sarah Lewis (Showheroes) over de toekomst van CTV CTV groeit razendsnel: Sarah Lewis (ShowHeroes) onthult hoe merken impact kunnen maken met slimme, interactieve formats.
Premium Merkstrategie Waarom sterke merken communiceren met symbolen Helaas vergeten steeds meer merken de kracht van symboliek terwijl ze juist toegang geven tot de diepste lagen van onze psyche.
Premium Artificial Intelligence Steijn van Albert Heijn: AI met een menselijk gezicht maakt koken makkelijker én persoonlijker De supermarktketen introduceert de assistent als een keukenmaat die altijd klaar staat met tips over recepten, bereiden en bewaren van eten.
Premium Merkstrategie Marieke van Balen (Mora): 'De rol van de marketeer is veel belangrijker geworden' Marieke van Balen zwaait sinds 2021 de marketingscepter bij Mora. Een gesprek over snackplezier, de opmars van de airfryer en ‘vleesvisie’.
Advertorial 5 juni SAN Accent Uitreiking. Studio 21 Hilversum Diner, show, netwerken én de uitreiking van dé marketingprijzen. Bestel nu je kaarten voor 5 juni in Studio 21!
Partnerbijdrage Van innovatie tot impact: Sarah Lewis (Showheroes) over de toekomst van CTV CTV groeit razendsnel: Sarah Lewis (ShowHeroes) onthult hoe merken impact kunnen maken met slimme, interactieve formats.
Premium Merkstrategie Waarom sterke merken communiceren met symbolen Helaas vergeten steeds meer merken de kracht van symboliek terwijl ze juist toegang geven tot de diepste lagen van onze psyche.
Premium Diversiteit Vrouwen moeten mooi zijn. Punt. Creative director Kiona de Vries over reclame en de female gaze. Zetten we vrouwen echt in hun kracht of blijven ze lustobject?
Campagnes Cortina zet zichzelf fris op de kaart in overvol elektrische fietsensegment CAMPAGNEPRAAT | Complimenten voor de fijne energie die er zowel in video als outdoor vanaf spat.
Premium Campagnes Motorola kiest Candid-bureau Modern Citizens Het gaat om sociale media, contentcreatie, pr en influencermarketing rond 'Live the moto way'.
Advertorial ‘Sport en Connected TV zijn gamechangers voor adverteerders’ ODMedia schudt het advertentielandschap van video on demand op, te beginnen met sportcontent.
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Premium Diversiteit Vrouwen moeten mooi zijn. Punt. Creative director Kiona de Vries over reclame en de female gaze. Zetten we vrouwen echt in hun kracht of blijven ze lustobject?
Campagnes Cortina zet zichzelf fris op de kaart in overvol elektrische fietsensegment CAMPAGNEPRAAT | Complimenten voor de fijne energie die er zowel in video als outdoor vanaf spat.
Premium Campagnes Motorola kiest Candid-bureau Modern Citizens Het gaat om sociale media, contentcreatie, pr en influencermarketing rond 'Live the moto way'.
Advertorial ‘Sport en Connected TV zijn gamechangers voor adverteerders’ ODMedia schudt het advertentielandschap van video on demand op, te beginnen met sportcontent.
Partnerbijdrage Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Customer Experience Trends in tuinretail: BBQ’s van Urban Chef, terracotta potten en Ibizastyle is een blijvertje Tijdens de pandemie groeide de vraag naar tuinproducten explosief, maar die piek werd gevolgd door een daling. Deze trends keren het tij.
Premium Bureaus 'Pink Chip' wint Grand Prix bij ADCN Awards, meeste Lampen voor Ace en TBWA De Members Award ging naar Marktplaats en Happiness Amsterdam. In totaal zijn er 63 prijzen uitgereikt.
Premium Digital transformation Google is een monopolist in online adtech, oordeelt een Amerikaanse rechter De uitspraak is een steun in de rug voor openbaar aanklagers, die pleiten voor het gedwongen opsplitsen van het techbedrijf.
Partnerbijdrage Wanneer spreek je van het claimen van een Category Entry Point? Lees meer over het effectief claimen van een Category Entry Point (CEP) op basis van onderzoek.
Partnerbijdrage Maurice Paans benoemd tot Business Director bij Ambassadors, Amp.Amsterdam, Cube en Vocoda In deze nieuwe functie wordt hij eindverantwoordelijk voor de commerciële strategie en groei.
Premium PR De presentatiespagaat van Fleur Agema Wie impact wil maken, moet alle (stijl)registers bespelen. In de nieuwe column Beeldbepalers ontleden Nobbe en Bertus politica Fleur Agema.
Premium PR De kracht van persoonlijke presentatie 'We denken dat inhoud genoeg is, maar hoe je je jezelf presenteert beïnvloedt hoe mensen je boodschap ontvangen', aldus Nobbe en Bertus.
Premium Media Resultaat DPG Media daalt licht, ACM nog niet klaar met proces overname RTL Tegenover een omzetgroei van 2,5 procent stonden hogere kosten voor salarissen, distributie en digitale ontwikkeling.
Artificial Intelligence Inmiddels werk ik met ChatGPT alsof het een fijne collega is Samen schrijven met AI? Ja joh. Vier adviezen om het goed werkend te krijgen.
Carriere Jeremiah Albinus VP marketing HelloFresh Benelux Jeremiah Albinus (voorheen fonQ) is begonnen als marketingbaas van HelloFresh. Hij volgt Ralph Rijks op die naar Just Eat TakeAway vertrok.
Premium Media KPN en Heineken winnaars bij Music in Media Awards Er zijn in totaal dertien prijzen uitgereikt.
Premium Customer Experience Trends in tuinretail: BBQ’s van Urban Chef, terracotta potten en Ibizastyle is een blijvertje Tijdens de pandemie groeide de vraag naar tuinproducten explosief, maar die piek werd gevolgd door een daling. Deze trends keren het tij.
Premium Bureaus 'Pink Chip' wint Grand Prix bij ADCN Awards, meeste Lampen voor Ace en TBWA De Members Award ging naar Marktplaats en Happiness Amsterdam. In totaal zijn er 63 prijzen uitgereikt.
Premium Digital transformation Google is een monopolist in online adtech, oordeelt een Amerikaanse rechter De uitspraak is een steun in de rug voor openbaar aanklagers, die pleiten voor het gedwongen opsplitsen van het techbedrijf.
Partnerbijdrage Wanneer spreek je van het claimen van een Category Entry Point? Lees meer over het effectief claimen van een Category Entry Point (CEP) op basis van onderzoek.
Partnerbijdrage Maurice Paans benoemd tot Business Director bij Ambassadors, Amp.Amsterdam, Cube en Vocoda In deze nieuwe functie wordt hij eindverantwoordelijk voor de commerciële strategie en groei.
Premium PR De presentatiespagaat van Fleur Agema Wie impact wil maken, moet alle (stijl)registers bespelen. In de nieuwe column Beeldbepalers ontleden Nobbe en Bertus politica Fleur Agema.
Premium PR De kracht van persoonlijke presentatie 'We denken dat inhoud genoeg is, maar hoe je je jezelf presenteert beïnvloedt hoe mensen je boodschap ontvangen', aldus Nobbe en Bertus.
Premium Media Resultaat DPG Media daalt licht, ACM nog niet klaar met proces overname RTL Tegenover een omzetgroei van 2,5 procent stonden hogere kosten voor salarissen, distributie en digitale ontwikkeling.
Artificial Intelligence Inmiddels werk ik met ChatGPT alsof het een fijne collega is Samen schrijven met AI? Ja joh. Vier adviezen om het goed werkend te krijgen.
Carriere Jeremiah Albinus VP marketing HelloFresh Benelux Jeremiah Albinus (voorheen fonQ) is begonnen als marketingbaas van HelloFresh. Hij volgt Ralph Rijks op die naar Just Eat TakeAway vertrok.
Premium Media KPN en Heineken winnaars bij Music in Media Awards Er zijn in totaal dertien prijzen uitgereikt.