Premium Customer Experience Koningsdag 2025: het Kraampje van Koophandel, de hoge nood van Hema en meer activaties
Premium Customer Experience Koningsdag 2025: het Kraampje van Koophandel, de hoge nood van Hema en meer activaties
Premium Gedragsverandering Rechter: gemeenten mogen fossiele reclame verbieden De reisbranche verliest de zaak rond het verbod op fossiele reclame in Den Haag.
Premium Bureaus WE Fashion kiest Springbok voor mediastrategie na pitch Het bureau wordt verantwoordelijk voor mediastrategie, media-inkoop, data-orkestratie en -modellering.
Advertorial De reden om te investeren in marketing en branding Laten we eerlijk zijn, alleen een goed product hebben is niet meer genoeg.
Partnerbijdrage Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Premium Effectiviteit SAN Accent maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Premium Gedragsverandering Rechter: gemeenten mogen fossiele reclame verbieden De reisbranche verliest de zaak rond het verbod op fossiele reclame in Den Haag.
Premium Bureaus WE Fashion kiest Springbok voor mediastrategie na pitch Het bureau wordt verantwoordelijk voor mediastrategie, media-inkoop, data-orkestratie en -modellering.
Advertorial De reden om te investeren in marketing en branding Laten we eerlijk zijn, alleen een goed product hebben is niet meer genoeg.
Partnerbijdrage Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Premium Effectiviteit SAN Accent maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Effectiviteit SAN Accent maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Premium Media Podcast voor de Week: roadtrip naar Auschwitz Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Merkstrategie PostNL-bezorger wordt opgesloten in tuin Enzo Knol en doet zijn verhaal Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Partnerbijdrage De cookiediscussie is nog niet voorbij: wat adverteerders moeten weten Linda Worp, COO bij Opt Out Advertising deelt haar ervaringen over third-party cookies
Partnerbijdrage Van innovatie tot impact: Sarah Lewis (Showheroes) over de toekomst van CTV CTV groeit razendsnel: Sarah Lewis (ShowHeroes) onthult hoe merken impact kunnen maken met slimme, interactieve formats.
Contentmarketing Trending deze week: Instagram’s Edits vs CapCut Instagram lanceert Edits: een alles-in-één video-app als alternatief voor CapCut. Zonder watermerk, gebouwd voor Reels. Het proberen waard.
Effectiviteit SAN Accent maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Premium Media Podcast voor de Week: roadtrip naar Auschwitz Marvin Jacobs van Airborne selecteert elke maandagochtend een nieuwe podcastserie waarmee je de week vooruit kunt.
Merkstrategie PostNL-bezorger wordt opgesloten in tuin Enzo Knol en doet zijn verhaal Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Partnerbijdrage De cookiediscussie is nog niet voorbij: wat adverteerders moeten weten Linda Worp, COO bij Opt Out Advertising deelt haar ervaringen over third-party cookies
Partnerbijdrage Van innovatie tot impact: Sarah Lewis (Showheroes) over de toekomst van CTV CTV groeit razendsnel: Sarah Lewis (ShowHeroes) onthult hoe merken impact kunnen maken met slimme, interactieve formats.
Contentmarketing Trending deze week: Instagram’s Edits vs CapCut Instagram lanceert Edits: een alles-in-één video-app als alternatief voor CapCut. Zonder watermerk, gebouwd voor Reels. Het proberen waard.
Premium Artificial Intelligence Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet Van social listeningtools tot deep research: het gebruik van AI is inmiddels gemeengoed. Drie experts geven duiding.
Artificial Intelligence De concrete (en strategische) voordelen van AI voor marketing ‘Veel marketeers gebruiken AI nog vooral om sneller méér content te maken, maar dat is precies wat je níet moet doen.’
Customer Experience Nederlandse consument loopt in Europa voorop met AI-shopping 70% van de shoppers ziet AI bovendien als nuttig hulpmiddel bij het optimaliseren van hun loyaliteitspunten.
Bureaus De strijd om het prijskaartje: hoe creative tech de verhoudingen binnen bureaus op scherp zet
Premium Merkstrategie De leermeesters van Jeroen van Eck: 'Laten we eerlijk zijn: hoe vaak zien we nog echt iets oorspronkelijks?' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal strateeg Jeroen van Eck.
Premium Campagnes Wakker Dier richt pijlen op 'harteloos' FrieslandCampina en meer campagnes Ook Allianz Direct, Cineville, Bibliotheekplaza, Lipton Icea Tea en EY spelen zichzelf in de kijker met opvallend werk.
Premium Merkstrategie Hoe een zorgverzekeraar en een zonnebrandmerk samen strijden tegen huidkanker Nederland kent het hoogste aantal huidkankergevallen van Europa. Tijd om in te grijpen, vonden Zilveren Kruis en zonnebrandmerk Tenue Soleil
Partnerbijdrage Duurzaamheid in Nederland door de jaren heen DPG Media deelt de nieuwste inzichten uit recent onderzoek over duurzaamheid.
Partnerbijdrage Wanneer spreek je van het claimen van een Category Entry Point? Lees meer over het effectief claimen van een Category Entry Point (CEP) op basis van onderzoek.
Premium Media Omzet Ster 212 miljoen in 2024, pleidooi voor aanpassing wetgeving Ster wacht de resultaten van de impactanalyse over reclame bij de publieke omroep af.
Premium Data & Insights Hema’s Thuistoilet enthousiast onthaald door vrouwen, maar de eigen wc openstellen is een dingetje Panelonderzoek in opdracht van Adformatie onder 500 vrouwen levert veel sympathie op voor Hema's activatie.
Premium Gedragsverandering CDA en NSC willen totaalverbod op kinderreclames tot 18 jaar Plannen van staatssecretaris gaan volgens partijen niet ver genoeg.
Premium Bureaus SuperRebel, The Best Social en Today’s Milk samen verder Natascha van den Ende (managing director) en Lodewijk Varossieau (chief creative officer) lichten de plannen toe.
Premium Bureaus Dentsu Creative wint social-pitch Volkswagen Het automerk stapt over van Boomerang Agency.
Premium Data & Insights Google komt terug op zijn plannen en houdt thirdparty-cookies toch in Chrome De techreus wil toch vasthouden aan thirdpartycookies, na gesprekken met onder meer adverteerders en uitgevers.
Premium Carriere Digital marketeer Koen Klomp scoort ook offline met nieuw bordspel Out of Office | Hoe Klomp, eigenaar van Slampaq, internetmarketing- en softwareontwikkelingsbureau, ook spelontwikkelaar en -producent werd.
Premium Merkstrategie De leermeesters van Jeroen van Eck: 'Laten we eerlijk zijn: hoe vaak zien we nog echt iets oorspronkelijks?' Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal strateeg Jeroen van Eck.
Premium Campagnes Wakker Dier richt pijlen op 'harteloos' FrieslandCampina en meer campagnes Ook Allianz Direct, Cineville, Bibliotheekplaza, Lipton Icea Tea en EY spelen zichzelf in de kijker met opvallend werk.
Premium Merkstrategie Hoe een zorgverzekeraar en een zonnebrandmerk samen strijden tegen huidkanker Nederland kent het hoogste aantal huidkankergevallen van Europa. Tijd om in te grijpen, vonden Zilveren Kruis en zonnebrandmerk Tenue Soleil
Partnerbijdrage Duurzaamheid in Nederland door de jaren heen DPG Media deelt de nieuwste inzichten uit recent onderzoek over duurzaamheid.
Partnerbijdrage Wanneer spreek je van het claimen van een Category Entry Point? Lees meer over het effectief claimen van een Category Entry Point (CEP) op basis van onderzoek.
Premium Media Omzet Ster 212 miljoen in 2024, pleidooi voor aanpassing wetgeving Ster wacht de resultaten van de impactanalyse over reclame bij de publieke omroep af.
Premium Data & Insights Hema’s Thuistoilet enthousiast onthaald door vrouwen, maar de eigen wc openstellen is een dingetje Panelonderzoek in opdracht van Adformatie onder 500 vrouwen levert veel sympathie op voor Hema's activatie.
Premium Gedragsverandering CDA en NSC willen totaalverbod op kinderreclames tot 18 jaar Plannen van staatssecretaris gaan volgens partijen niet ver genoeg.
Premium Bureaus SuperRebel, The Best Social en Today’s Milk samen verder Natascha van den Ende (managing director) en Lodewijk Varossieau (chief creative officer) lichten de plannen toe.
Premium Bureaus Dentsu Creative wint social-pitch Volkswagen Het automerk stapt over van Boomerang Agency.
Premium Data & Insights Google komt terug op zijn plannen en houdt thirdparty-cookies toch in Chrome De techreus wil toch vasthouden aan thirdpartycookies, na gesprekken met onder meer adverteerders en uitgevers.
Premium Carriere Digital marketeer Koen Klomp scoort ook offline met nieuw bordspel Out of Office | Hoe Klomp, eigenaar van Slampaq, internetmarketing- en softwareontwikkelingsbureau, ook spelontwikkelaar en -producent werd.